Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI FEMILITE
Jako Femilite szanujemy Twoją prywatność i jesteśmy świadomi, że powierzając nam informacje o sobie obdarzasz nas swoim zaufaniem. Dlatego chcemy przekazać Ci najważniejsze informacje o tym, co dzieje się z Twoimi danymi osobowymi, które przetwarzamy. W tej Polityce opisujemy, w jaki sposób i kiedy zbieramy Twoje dane osobowe, do czego je wykorzystujemy, komu je przekazujemy, jak długo je przechowujemy oraz jakie prawa przysługują Ci w tym kontekście.
DEFINICJE
Użyte w Polityce definicje oznaczają:
- Femilite – Femilite sp. z o.o. z siedzibą w Opocznie (26-300) przy ul. Ignacego Krasickiego 13, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001099897, posiadająca numer NIP: 7681852698 oraz kapitał zakładowy w kwocie 5 000 PLN. Femilite jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Łódzkiego - numer księgi rejestrowej: 000000276167;
- Grupa Wsparcia – grupa prowadzona przez Femilite za pośrednictwem portalu Facebook, której celem jest zapewnienie Pacjentkom wsparcia w procesie redukcji masy ciała;
- Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Femilite, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym osobom otrzymywania na podany adres e-mail najważniejszych informacji związanych z Platformą i działalnością Femilite oraz treści promujących zdrowie;
- Pacjentka – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która za pośrednictwem Platformy dokonała zakupu jednej z usług oferowanych przez Femilite (takich jak w szczególności Program Leczenia Otyłości, Akademia Femilite lub indywidualna teleporada);
- Platforma – serwis internetowy prowadzony przez Femilite pod adresem https://femilite.pl/;
- Profile – profile Femilite na portalach Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i TikTok;
- Regulamin – Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Femilite, dostępny pod adresem: https://femilite.pl/.
KIM JESTEŚMY I CZYJE DANE PRZETWARZAMY
Administratorem danych:
- osób odwiedzających i korzystających z Platformy;
- Pacjentek;
- członkiń Grupy Wsparcia;
- osób, które śledzą Profile i/lub wchodzą z nimi w interakcje;
- osób, które kontaktują się z Femilite za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji;
- kandydatów na pracowników Femilite;
- naszych partnerów biznesowych (doradców lub konsultantów, wykonawców i dostawców usług na rzecz Femilite);
- subskrybentów Newslettera
jest (dalej jako “Femilite”, “my”, “nasze”, “nas”).
Wszelkie zapytania, wnioski, skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych kierować na adres e-mail kontakt@femilite.pl lub w formie pisemnej na nasz adres, tj. Femilite sp. z o.o. ul. Ignacego Krasickiego 13, 26-300 Opoczno, z dopiskiem “RODO”.
KIEDY I W JAKI SPOSÓB POZYSKUJEMY TWOJE DANE
Pozyskujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy:
- przeglądasz Platformę;
- dokonujesz zakupu naszych usług;
- dołączasz do Grupy Wsparcia,
- śledzisz i wchodzisz w interakcje z naszymi kanałami w mediach społecznościowych;
- kontaktujesz się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, wiadomości e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji;
- odpowiadasz na oferty pracy w Femilite;
- kontaktujesz się z nami w ramach współpracy biznesowej, doradztwa lub konsultingu, wykonywania i dostarczania usług na naszą rzecz;
- subskrybujesz Newsletter.
CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
Przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:
- osoby odwiedzające i korzystające z Platformy:
- zapewnienie właściwego funkcjonowania Platformy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- profilowanie w celu analizy statystyk korzystania z Platformy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do korzystania z Platformy.
- Pacjentki:
- świadczenie odpłatnych usług zdrowotnych przez lekarzy oraz dietetyków i psychodietetyków w ramach programów oferowanych w Femilite zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o działalności leczniczej, ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku z przepisami ww. ustaw);
- świadczenie odpłatnych usług innych niż zdrowotne zgodnie z Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- spełnienie obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz przepisów o rachunkowości związanych z prawidłowym rozliczeniem i zaksięgowaniem płatności za usługi nabywane od Femilite (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami prawa podatkowego i przepisami o rachunkowości);
- przechowywanie dokumentacji medycznej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku z przepisami ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
- zarządzanie jakością udzielanych przez nas świadczeń poprzez badanie poziomu Twojej satysfakcji, w szczególności za pomocą wystawianych przez Ciebie opinii (art. 6 ust. 1 lit. f w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO) oraz informowanie o udzielanych przez nas świadczeniach poprzez udostępnianie wystawianych przez Ciebie opinii - o ile wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a w zw. z art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz lub udzielania Ci świadczeń zdrowotnych oraz wywiązania przez nas z prawnego obowiązku przechowywania Twojej dokumentacji medycznej.
- członkinie Grupy Wsparcia:
- weryfikacja tożsamości w celu przyjęcia do Grupy Wsparcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- udzielanie odpowiedzi na zapytania i komentarze otrzymane za pośrednictwem grup wsparcia na Facebooku (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- informowanie o udzielanych świadczeniach oraz budowanie pozytywnego wizerunku Femilite (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do dołączenia do naszych grup wsparcia na Facebooku i udzielania odpowiedzi na Twoje zapytania i komentarze za pośrednictwem tych mediów.
- osoby, które śledzą Profile oraz wchodzą z nimi w interakcje:
- informowanie o udzielanych przez nas świadczeniach oraz budowanie pozytywnego wizerunku Femilite (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- udzielanie odpowiedzi na zapytania i komentarze otrzymane za pośrednictwem mediów społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do obserwowania naszych profili w mediach społecznościowych i udzielania odpowiedzi na Twoje zapytania i komentarze za pośrednictwem tych mediów.
- osoby, które kontaktują się z Femilite za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji:
- udzielanie odpowiedzi na otrzymane zapytania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytania.
- kandydaci na pracowników Femilite:
- przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego oraz ocena Twoich zdolności, kompetencji oraz przydatności do pracy na stanowisku, na które aplikujesz (art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO);
- przechowywanie dokumentacji związanej z Twoją aplikacją o pracę dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych - o ile wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- wypełnienie obowiązków prawnych, które wynikają z przepisów Kodeksu pracy oraz innych przepisów polskiego prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
W zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221) podanie przez Ciebie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne i nie jest warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli nie chcesz abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w zakresie szerszym niż określony w przepisach Kodeksu Pracy to po prostu nie umieszczaj ich w swojej aplikacji.
- nasi partnerzy biznesowi:
- kontakt z pracownikami naszych partnerów biznesowych, będących osobami prawnymi (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- kontakt z naszymi partnerami biznesowymi, prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- obrona i dochodzenie roszczeń wynikających z umów zawartych z naszymi partnerami biznesowymi (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do nawiązania i funkcjonowania współpracy biznesowej z Femilite.
- subskrybenci Newslettera:
- informowanie o udzielanych przez nas świadczeniach oraz budowanie pozytywnego wizerunku Femilite (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do realizowania subskrypcji naszego newslettera.
W przypadku:
- osób odwiedzających i korzystających z Platformy:
- przetwarzamy: adres IP, dane zapisane w plikach cookies;
- Pacjentek:
- przetwarzamy: dane dotyczące zdrowia, w tym informacje o umówionych, zrealizowanych lub niezrealizowanych świadczeniach zdrowotnych, których gromadzenie i przechowywanie w dokumentacji medycznej jest niezbędne do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz wymagane na podstawie przepisów polskiego prawa określających zakres informacji gromadzonych w dokumentacji medycznej, a także dane niezbędne do dokonania i rozliczenia płatności za zakupione usługi;
- członkiń Grupy Wsparcia:
- przetwarzamy: imię i nazwisko lub nick, adres e-mail oraz inne informacje dostępne publicznie na Twoim profilu lub które dobrowolnie udostępnisz w ramach Grupy Wsparcia;
- osób, które śledzą Profile oraz wchodzą z nimi w interakcje
- przetwarzamy: imię i nazwisko lub nick, inne informacje, które są publicznie dostępne na Twoim profilu lub które dobrowolnie nam podasz;
- osób, które kontaktują się z Femilite za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji:
- przetwarzamy: imię i nazwisko, adres email, numer telefonu lub inne informacje, które dobrowolnie nam podasz;
- kandydatów na pracowników Femilite:
- przetwarzamy: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach i wcześniejszym zatrudnieniu oraz inne informacje, które dobrowolnie nam podasz w swojej aplikacji o pracę;
- naszych partnerów biznesowych:
- przetwarzamy: imię i nazwisko, stanowisko lub wykonywany zawód, miejsce zatrudnienia, numer NIP, adres e-mail, nr telefonu;
- subskrybentów Newslettera
- przetwarzamy: imię i nazwisko, adres e-mail.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Poniżej dowiesz się, jak długo przechowujemy pozyskane dane osobowe, zależnie od podmiotów i kategorii przetwarzanych danych:
- osoby odwiedzające i korzystające z Platformy:
- informacje o Twoim adresie IP przechowujemy tak długo, ile trwa okres ich archiwizacji w logach serwera, na którym znajduje się nasza strona internetowa;
- informacje zawarte w plikach cookies przechowujemy zgodnie z okresami retencji zawartymi w tabeli, znajdującej się w sekcji PLIKI COOKIES Polityki.
- Pacjentki:
- dane osobowe zgromadzone w Twojej dokumentacji medycznej, również w formie elektronicznej, w tym informacje o umówionych, zrealizowanych lub niezrealizowanych świadczeniach zdrowotnych, przechowujemy zgodnie z zasadami określającymi okres przechowywania dokumentacji medycznej, które wskazane zostały w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
- dane osobowe związane ze świadczeniem usług innych niż usługi medyczne przechowujemy tak długo, jak wymagają tego określone w przepisach prawa okresy przedawnienia roszczeń;
- dane osobowe pozyskane w związku z dokonaniem płatności za zakupione usługi przetwarzamy przez określony w przepisach polskiego prawa okres przechowywania dokumentacji podatkowej i księgowej.
- członkinie Grupy Wsparcia:
- dane niezbędne do obserwowania naszych grup wsparcia na Facebooku i udzielania odpowiedzi na Twoje zapytania za ich pośrednictwem przechowujemy tak długo, jak pozostajesz członkiem naszych grup wsparcia lub wchodzisz z nimi w interakcje, przy czym Twoje interakcje takie jak komentarze lub polubienia zostaną widoczne nawet po tym gdy przestaniesz być członkiem Grupy Wsparcia. Dlatego jeśli nie chcesz, aby informacje te były widoczne dla innych członkiń Grupy Wsparcia po usunięciu Cię z grupy lub opuszczeniu przez Ciebie grupy, usuń swoje komentarze lub polubienia przed upływem okresu programu, w którym bierzesz udział.
- osoby, które śledzą Profile oraz wchodzą z nimi w interakcje:
- dane niezbędne do obserwowania naszych profili w mediach społecznościowych i udzielania odpowiedzi na Twoje zapytania za pośrednictwem tych mediów przechowujemy tak długo, jak pozostajesz obserwatorem naszych profili lub wchodzisz z nimi w interakcje, przy czym Twoje interakcje takie jak komentarze lub polubienia zostaną widoczne nawet po tym gdy przestaniesz obserwować nasze profile, tak długo, jak ich nie cofniesz lub nie usuniesz.
- osoby, które kontaktują się z Femilite za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji:
- dane niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytania przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne dla rozwiązania Twojej sprawy lub tak długo, jak wymagają tego określone w przepisach prawa okresy przedawnienia roszczeń;
- dodatkowo, dane osobowe potrzebne nam do obrony lub dochodzenia roszczeń przechowujemy tak długo, jak wymagają tego określone w przepisach prawa okresy przedawnienia roszczeń.
- kandydaci na pracowników Femilite:
- jeżeli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te usuwamy niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji na stanowisko, o które się ubiegasz;
- jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te przechowujemy do momentu wycofania Twojej zgody, jednak nie dłużej niż przez 2 lata po zakończeniu rekrutacji.
- nasi partnerzy biznesowi:
- dane osobowe, które pozyskujemy poprzez kontakt z pracownikami naszych partnerów biznesowych będących osobami prawnymi oraz przez kontakt z naszymi partnerami biznesowymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, przechowujemy tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa podatkowego;
- dodatkowo, dane potrzebne nam do obrony lub dochodzenia roszczeń wynikających z umów zawartych z naszymi partnerami biznesowymi, przechowujemy tak długo, jak wymagają tego określone w przepisach prawa okresy przedawnienia roszczeń.
- subskrybenci Newslettera:
- dane niezbędne do realizowania subskrypcji newslettera przechowujemy do czasu cofnięcia Twojej zgody na jego otrzymywanie.
KOMU MOŻEMY UJAWNIĆ TWOJE DANE OSOBOWE
Poniżej przedstawiamy listę podmiotów, którym możemy ujawnić Twoje dane osobowe:
- osoby odwiedzające i korzystające z Platformy:
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do prowadzenia Platformy oraz dostawcy usług i narzędzi analitycznych, które wykorzystujemy do analizowania statystyk użytkowania Platformy;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- Pacjentki:
- podmioty, którym przysługuje prawo dostępu do dokumentacji medycznej na mocy przepisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do świadczenia usług, w tym prowadzenia Platformy i zapewnienia wszystkich jej funkcjonalności zgodnie z Regulaminem;
- operatorzy płatności - wyłącznie w zakresie informacji związanych z płatnością za usługi zakupione od Femilite;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- członkinie Grupy Wsparcia:
- operator portalu Facebook;
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do prowadzenia profili na portalach Facebooku,
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- osoby, które śledzą Profile oraz wchodzą z nimi w interakcje:
- operatorzy portali społecznościowych;
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do prowadzenia Profili;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- osoby, które kontaktują się z Femilite za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty e-mail, telefonu lub innych dostępnych kanałów komunikacji:
- operatorzy poczty elektronicznej;
- operatorzy pocztowi i kurierzy;
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do korzystania z poczty elektronicznej i Platformy;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- kandydaci na pracowników Femilite:
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do zarządzania procesami rekrutacyjnymi;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- nasi partnerzy biznesowi:
- podmioty świadczące usługi księgowe i rachunkowe na rzecz Femilite;
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do zarządzania w ramach struktury organizacyjnej Femilite;
- doradcy prawni i konsultanci obsługujący Femilite w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do korzystania z ich usług;
- subskrybenci Newslettera:
- dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do wysyłki newslettera.
Ponieważ korzystamy z usług Google Operations Ireland Limited (Google Drive) Twoje dane osobowe mogą być przekazywane przez te podmioty poza Europejski Obszar Gospodarczy na podstawie standardowych klauzul umownych (art. 46 ust. 2 lit. c RODO). Wszelkie pytania dotyczące przekazywania danych poza EOG należy kierować bezpośrednio do tych podmiotów.
Więcej informacji znajdziesz tutaj:
TWOJE PRAWA
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:
- żądanie dostępu do Twoich danych osobowych i ich sprostowania
W każdym momencie masz prawo dostępu do informacji na Twój temat oraz do ich sprostowania, jeśli są nieprawidłowe.
- usunięcie danych osobowych, które posiadamy na Twój temat oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania
Na Twoje żądanie, usuniemy dane zgromadzone na Twój temat po zrealizowaniu celu, w jakim dane zostały zebrane. Masz prawo w dowolnym momencie zażądać od nas usunięcia danych na Twój temat lub ograniczenia ich przetwarzania.
- prawo do przenoszenia danych
W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO), masz prawo otrzymać od nas dane osobowe Ciebie dotyczące w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, oraz masz prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód z naszej strony.
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Femilite (art. 6 ust 1 lit f RODO), masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Jeżeli sądzisz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, masz prawo wycofać udzieloną zgodę w dowolnym momencie, co pozostaje bez wpływu na zgodność przetwarzania dokonanego na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli chcesz skorzystać ze swoich praw prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail kontakt@femilite.pl lub w formie pisemnej na nasz adres, tj. Femilite sp. z o.o., ul. Ignacego Krasickiego 13, 26-300 Opoczno.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
Nie wykorzystujemy żadnych informacji przekazanych przez Ciebie do celów zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
NARZĘDZIA ANALITYCZNE I MARKETINGOWE
My oraz nasi partnerzy biznesowi stosujemy różne rozwiązania i narzędzia wykorzystywane dla celów analitycznych i marketingowych. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat tych narzędzi wraz ze wskazaniem naszej platformy (strona internetowa), w której z nich korzystamy. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć w politykach prywatności poszczególnych partnerów.
GOOGLE ANALYTICS
Na naszej Platformie korzystamy z Google Analytics. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z Platformy oraz do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Platformy. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji użytkownika, ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć tutaj.
HOTJAR
Na Platformie korzystamy z Hotjar. Jest to narzędzie pozwalające monitorować ruch użytkowników na stronie internetowej: tworzyć na tej podstawie mapę kliknięć oraz analizować ścieżkę, po której poruszają się użytkownicy. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć tutaj.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Przetwarzamy dane osobowe użytkowników, którzy śledzą profile Femilite na portalach Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i TikTok oraz wchodzą z nimi w interakcje. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez poszczególne portale znajdziesz pod poniższymi linkami:
- Zasady dotyczące danych dla Facebooka i Instagramu
- Polityka ochrony prywatności LinkedIn
- Polityka Prywatności YouTube oraz Warunki przetwarzania danych osobowych przez YouTube
- Polityka Prywatności TikTok
PLIKI COOKIES
Na naszej stronie internetowej femilite.pl korzystamy z technologii plików cookies („ciasteczka”) i podobnych.
Pliki cookies to małe pakiety informacji zapisywane na urządzeniach końcowych, zwykle zawierające adres serwisu, datę umieszczenia, datę ważności, unikalny numer i dodatkowe informacje zgodne z przeznaczeniem danego pliku.
Pliki cookies, które używamy można podzielić na kilka kategorii:
- pliki niezbędne - które umożliwiają korzystanie z Platformy i jej poszczególnych funkcji,
- pliki funkcjonalne - które umożliwiają zapamiętanie wyborów dokonanych przez użytkownika, np. wybrany język,
- pliki statystyczne i analityczne, które pozwalają nam zrozumieć jak użytkownicy zachowują się na naszej stronie internetowej za pomocą zagregowanych i anonimowych informacji statystycznych;
- pliki marketingowe i remarketingowe, które pozwalają nam śledzić użytkowników Platformy i informować ich o usługach jakie oferujemy online.
Korzystamy z wtyczek społecznościowych i narzędzi reklamowych Google i Facebook. Oznacza to, że - w zależności od ustawień urządzenia i Twojej zgody - informacje o korzystaniu z Platformy mogą być łączone z innymi informacjami, które zostały przekazane przez Ciebie do Google lub Facebooka albo, które zostały zebrane w wyniku korzystania z ich serwisów. Strony te gromadzą dane bezpośrednio z Twojej przeglądarki internetowej, przetwarzając je w ramach własnych polityk prywatności (odpowiednie linki znajdują się poniżej).
Zapisywanie plików cookies możesz wyłączyć bezpośrednio na urządzeniu wykorzystywanym do połączenia z naszą stroną internetową, zgodnie z instrukcją producenta przeglądarki:
Informacje dotyczące konfigurowania i usuwania plików cookies w innych przeglądarkach internetowych znajdziesz na stronach ich producentów.
ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Postanowienia Polityki Prywatności Femilite mogą polegać udoskonaleniom i zmianom, a najnowsze jej wersje każdorazowo będą publikowane na naszej stronie internetowej i zostaną opatrzone datą ostatniej aktualizacji.
Polityka obowiązuje od dnia 01.07.2024.